Skip to main content

Nowy grant NCN OPUS 29

 

Wyniki OPUS 29 i PRELUDIUM 24


Kolejny wspólny projekt #NCN ze wspaniałą grupą badawczą z CMUJ dr Michałem Abramem i prof. Krzysztofem Kamińskim oraz pozostałymi członkami Konsorcjum. Mamy nadzieję, że i tym razem przyczynimy się do postępu w leczeniu padaczki i bólu. Dziękujemy Michał za zaproszenie do współpracy i serdecznie gratulujemy!

Comments

Popular posts from this blog

  Niezmiernie miło nam poinformować, że  w ramach konkursu OPUS 27 dr hab Agata Faron-Górecka prof. IF PAN otrzymała środki finansowe na realizację projektu badawczego pt. "Mechanizmy Przeciwdepresyjnego Działania Psylocybiny: Rola Dimeryzacji Receptorów 5-HT2B-5-HT1A i Aktywacji GSK-3ß w Modelu Depresji Lekoopornej"    
Dzisiejsze ogłoszenie laureatów Nagrody Nobla w dziedzinie fizjologii lub medycyny 2024, przyznanej Victorowi Ambrosowi i Gary'emu Ruvkunowi za odkrycie mikroRNA, jest dla nas szczególnie wyjątkowe. https://www.facebook.com/nobelprize/posts/pfbid0oHc3zBFyWwja85kWyng4Xkt4VDu1qB5L9KmbThDQoxb9DYFpmwSF3v7cyf6CnLesl Dwa lata temu nasz zespół z Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja PAN – w składzie Prof. dr hab. Marta Dziedzicka-Wasylewska, dr hab. Agata Faron-Górecka, dr Joanna Solich – został uhonorowany nagrodą Wydziału V PAN za cykl publikacji na temat „Określenie roli wybranych mikroRNA jako biomarkerów oporności na stres”. https://goreckalab.blogspot.com/2022/11/award-of-division-v-medical-sciences-of.html To wyróżnienie podkreśliło znaczenie naszej pracy w tej samej dziedzinie, którą dziś docenił Komitet Noblowski, co daje nam dodatkową satysfakcję i poczucie, że nasze badania wpisują się w przełomowe odkrycia naukowe na świecie. Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami naukow...

Krakowska Biomedyczna Szkoła Letnia 2025

  Dr hab. Agata Faron-Górecka z naszego zespołu miała przyjemność uczestniczyć w  Krakowskiej Biomedycznej Szkole Letniej – wyjątkowego wydarzenia, które łączy młodych naukowców i ekspertów z różnych dziedzin biomedycyny. To było naprawdę inspirujące doświadczenie – wyjść na chwilę z laboratorium, by podzielić się swoją wiedzą i wynikami badań, ale też wsłuchać się w pytania, komentarze i refleksje młodych badaczy. Było to równie cenne doświadczenie, jak wygłoszenie wykładu – dziękuję za otwartość i inspirującą energię!